PAK organisatieontwikkeling  |  030 – 227 04 32  |  info@p-a-k.nl

Pagina niet gevonden - 404

Het uiten van bezwaren wordt nog wel eens verward met het uiten van weerstand. Het uiten van bezwaren is echter een teken dat iemand nog niet klaar is om…

Risicomanagement heeft zowel een organisatiecomponent als een menselijk component. Samen vormen ze de risicocultuur. Om tot een goed resultaat te komen…

Afspraken nakomen kost de nodige inspanning en energie, maar geeft persoonlijke vrijheid, vertrouwen en betere relaties. Zeker met betrekking tot je werk.

Samenwerken staat voor mij voor communiceren en hoe fijn is het om een werkplek te hebben waar zo goed en bewust mogelijk gecommuniceerd wordt?

Naar de blog

Ervaar onze programma's

Leiderschapsprogramma

In de training Omgaan met veranderingen leren de leiders van nu de fasen van verandering te begeleiden, om te gaan met weerstand en om te gaan met emoties.

Voor een indicatieve offerte voor de training Feedback geven en ontvangen maakt u een keuze uit de volgende onderwerpen.

Stressbestendigheid

Een Managementtraining rond de competentie Stressbestendigheid. U leert omgaan met stress en druk van buitenaf. U wordt weer een rustpunt voor uw team.

Klantgerichtheid

Het is van belang dat iedere medewerker zijn en verantwoordelijkheid kent binnen klantgerichtheid. De training Klantgerichtheid heeft een hoog rendement.

Naar alle programma's

Wat onze klanten ervaren

Een themadag in het teken van sales management waarin de juiste state of mind voor alle verkoopmedewerkers van GWK Travelex gecreëerd is.

Een Teamtraining voor P&O, gericht op het verbeteren van de interne communicatie, op basis van onderling vertrouwen en met inzet van alle aanwezige kwaliteiten.

klantgericht

De training Klantgericht werken bestond uit 3 delen, tussen de trainingsdelen door toetste de deelnemers hun opgedane kennis in de praktijk.

crisiscommunicatie Hubertustunnel

In de training Communiceren bij incidenten en calamiteiten werd geoefend met herkenbare situaties. Uitgangspunt was: hoe reageren we op ontstane situaties?

Naar alle klantcases

Copyright 2016 PAK organisatieontwikkeling  |  All Rights Reserved  |  Sitemap