PAK organisatieontwikkeling  |  030 – 227 04 32  |  info@p-a-k.nl

Pagina niet gevonden - 404

Training omgaan met weerstand in gesprekken. Omdat je soms meer nodig hebt dan eenvoudige communicatieve vaardigheden. We trainen praktisch en met humor.

Ook zo moe van brandjes blussen? Bereik meer met minder moeite door oplossingsgericht leidinggeven. Stop ten eerste met andermans problemen oplossen.

Feedback training

In de Feedback training leren deelnemers nauwgezet hun eigen afwegingen maken. Met de ingebrachte praktijksituaties wordt zorgvuldig geoefend.

Het uiten van bezwaren wordt nog wel eens verward met het uiten van weerstand. Het uiten van bezwaren is echter een teken dat iemand nog niet klaar is om…

Naar de blog

Ervaar onze programma's

Salestraining

Onze salestraining geeft direct resultaat. Een praktische communicatietraining met persoonlijke aandacht en humor. Op maat voor iedere doelgroep.

Non-verbale-communicatie-met-Harry-Piekema

De training non-verbale communicatie is bedoeld voor professionals die er naar streven authentiek en geloofwaardig te communiceren.

Adviesvaardigheden

In de training adviesvaardigheden wordt veel aandacht besteed voor communicatie-tools, die onmisbaar zijn voor de adviseur en professionals die adviseren.

Stressbestendigheid

Een Managementtraining rond de competentie Stressbestendigheid. U leert omgaan met stress en druk van buitenaf. U wordt weer een rustpunt voor uw team.

Naar alle programma's

Wat onze klanten ervaren

“Deelnemers gaven de training Feedback Utrecht gemiddeld een 8. Er was veel waardering voor het brengen van veiligheid en respect in de groepen.”

“De eerste groep WVL kwam zo enthousiast uit de training Effectief communiceren dat zij letterlijk de rest van de collega’s hebben aangestoken, dat zegt volgens mij wel genoeg.”

Verzuimtraining op maat

“De Verzuimtraining is tot volle tevredenheid verlopen. De reactie op de training is zeer positief en wordt binnen de organisatie regelmatig genoemd.”

Trainingproducties verzorgde een interactieve workshop rondom de vraag: ‘Hoe kan men beter/makkelijker omgaan met agressie en claimend gedrag in de zorg?’

Naar alle klantcases

Copyright 2016 PAK organisatieontwikkeling  |  All Rights Reserved  |  Sitemap