Trainingsaanbod
- Communicatie
- Verkooptraining en klantgerichtheid
- Leiderschap en management
- Media training en presentatie
- Persoonlijke ontwikkeling
- Incident management
- Agressie management
Meer referenties
- ProRail Workshop Creativiteit
- P&B; mediatraining
- Gemeente Haarlem training adviesvaardigheden
- Nedmobiel crisiscommunicatie
- NVWA Mediatraining
- Clusius College missie visie traject
- Stichting Kindercentra Soest (Bink) training Feedback Geven en Ontvangen
- Stichting Kinderopvang Irene workshop Feedback Geven
- VWR International Verzuimmanagement
- Training feedback geven
- training Klantgericht werken en communiceren
- Training praktisch leidinggeven
- Stichting TeamAlert Praktische Leiderschapstraining
- Skiffy training Klantgerichte Communicatie
- Training feedback geven en ontvangen
- Training klantgericht communiceren
- GWK Travelex themadag mindset
- Skon training Feedback Geven en Ontvangen
- Verkooptraining Klantgerichtheid Kunstcentrum Haarlem
- Training crisismanagement
- Training omgaan met agressie in de zorg
- Bezinningsbijeenkomst Verandermanagement RU Nijmegen
- Trainingen Out of the Box Denken, Werken met Meer Passie en Feedback Geven
- Verandermanagement en Samenwerking
- Training media - Hello Gorgeous
- Klantcase Kids voor Kinderen - Workshop Feedback
- Klantcase Rabosport mediatraining
- DISC test
- Referentie assertiviteitstraining
- Gesprekstechnieken en Feedback
Feedback training
Opdrachtgever: Stichting Kindercentra Soest (Bink)
Projectleider: Anne van Weeghel
Wie: 136 medewerkers van Stichting Kindercentra Soest
Wat: Training Feedback Geven en Ontvangen
Waar: Soest
Over Stichting Kindercentra Soest
Stichting Kindercentra Soest (SKS) is de grootste organisatie voor kinderopvang in Soest en Soesterberg. In totaal hebben zij veertien locaties voor kinderen van nul t/m twaalf jaar. Tot de SKS behoren zeven peuterspeelzalen, drie kinderdagverblijven, één peuteropvang en vijf vestigingen voor buitenschoolse opvang. SKS werkt samen met Stichting Kinderopvang Hilversum.
De samenwerking met Trainingproducties
Een open cultuur waarin feedback geven en ontvangen vanzelfsprekend is, is een solide basis voor iedere succesvolle organisatie. Als professionals elkaar kunnen aanspreken op verantwoordelijkheden en gedrag en elkaar om duidelijkheid vragen, verbetert de kwaliteit van hun samenwerking enorm. Trainingproducties leerde alle medewerkers feedback geven en ontvangen met behoud en zelfs verbetering van de onderlinge relatie.
In de interactieve trainingen lag de nadruk op praktische oefening. De deelnemers waren gedurende twee aaneengesloten dagdelen continu in actie met de communicatietrainer en professionele trainingsacteur. Zij gingen direct aan de slag met voorbeelden uit hun eigen praktijk. Vanzelfsprekend werd uitvoerig stilgestaan bij de theorie over feedback geven en ontvangen. Trainingproducties maakt hiermee de verbinding tussen begrijpen en daadwerkelijk kunnen. Het oefenen van feedback moet volgens Trainingproducties voor alle deelnemers plezierig zijn. Plezier schept een veilige leeromgeving en nodigt uit tot het toepassen van vaardigheden.
Er was ondersteunend lesmateriaal in de vorm van praktische “spiekpasjes” met daarop de vuistregels voor feedback geven en ontvangen. Trainingproducties hanteerde het INGE model. INGE staat voor: Ik, Nu, Gedrag, Effect. Deelnemers leren dat feedback altijd uit het ‘ik’ wordt gegeven, dat het moment concreet wordt geduid, het gedrag objectief wordt omschreven en het effect daarvan helder wordt benoemd. Op organische, plezierige en stimulerende wijze, ervoeren de deelnemers dat feedback, als het op deze manier gegeven wordt, veiligheid biedt en energie genereert.
Opdrachtgever Trea Viet
“Trainingproducties heeft voor ons gehele personeelsbestand de feedbacktraining verzorgt. Doordat het erg praktisch ingesteld is, er veel geoefend wordt, minimale aandacht is voor theorie maar daarentegen maximale aandacht voor de praktijk sluit deze training erg goed aan bij de pedagogisch medewerkers. De medewerkers waren stuk voor stuk enthousiast over de training en met name de trainers die weten waar ze over praten. Eindelijk eens een communicatie training die aansluit bij de doelgroep.”
"Het praktische, het daadwerkelijk doen en oefenen vond ik erg goed. De actrice leefde zich zeer goed in. De sfeer was veilig"
door Anita, Locatie hoofd / Stichting Kindercentra Soest Funtioneringsgesprekken
"Inzicht krijgen in de reactie van de klant door de vele praktijkvoorbeelden."
door Marga, hoofd planning / Stichting Kinderopvang Soest Telefoontraining