Risicomanagement heeft zowel een organisatiecomponent als een menselijk component. Samen vormen ze de risicocultuur. Om tot een goed resultaat te komen…
Waarom zijn we zo bang voor emoties op het werk? Wat maakt dat emoties op het werk ons zo verwarren? Hoe gaan we om met emoties op het werk?
Non-verbale communicatie is de taal van je lichaam. Die liegt nooit. Non-verbale communicatie weegt zwaarder dan verbale communicatie.
Met motiverende gespreksvoering kan de adviseur bijdragen aan duurzame gedragsverandering, door het uitlokken van verandertaal.
Het is van belang dat iedere medewerker zijn en verantwoordelijkheid kent binnen klantgerichtheid. De training Klantgerichtheid heeft een hoog rendement.
Voor een indicatieve offerte voor de training Feedback geven en ontvangen maakt u een keuze uit de volgende onderwerpen.
De training teamontwikkeling brengt de kwaliteiten binnen het team in kaart. We geven praktische handvatten om het team effectiever te laten communiceren.
Interculturele communicatie in de praktijk. De training interculturele communicatie op de werkvloer geeft inzicht in verschillende referentiekaders.
“De Verzuimtraining is tot volle tevredenheid verlopen. De reactie op de training is zeer positief en wordt binnen de organisatie regelmatig genoemd.”
“De eerste groep WVL kwam zo enthousiast uit de training Effectief communiceren dat zij letterlijk de rest van de collega’s hebben aangestoken, dat zegt volgens mij wel genoeg.”
Assertiviteitstraining in feedback voor Eerst Verantwoordelijke Verzorgenden met als doel meer autonome EVV’ers.
Een training Verzuimgesprekken voeren voor Teamleiders, wat heeft bijgedragen aan een significante daling van het ziekteverzuim.
Copyright 2016 PAK organisatieontwikkeling | All Rights Reserved | Sitemap