PAK organisatieontwikkeling  |  030 – 227 04 32  |  info@p-a-k.nl

Pagina niet gevonden - 404

De dramadriehoek (Karpman, 1968) is een relatief eenvoudig te gebruiken, model dat inzicht geeft in de het ontstaan van “drama” in communicatie.

Risicomanagement heeft zowel een organisatiecomponent als een menselijk component. Samen vormen ze de risicocultuur. Om tot een goed resultaat te komen…

Feedback training

In de Feedback training leren deelnemers nauwgezet hun eigen afwegingen maken. Met de ingebrachte praktijksituaties wordt zorgvuldig geoefend.

Afspraken nakomen kost de nodige inspanning en energie, maar geeft persoonlijke vrijheid, vertrouwen en betere relaties. Zeker met betrekking tot je werk.

Naar de blog

Ervaar onze programma's

Non-verbale-communicatie-met-Harry-Piekema

De training non-verbale communicatie is bedoeld voor professionals die er naar streven authentiek en geloofwaardig te communiceren.

Leiderschapsprogramma

In de training Omgaan met veranderingen leren de leiders van nu de fasen van verandering te begeleiden, om te gaan met weerstand en om te gaan met emoties.

verzuimgesprekken-voeren

De training verzuimgesprekken voeren is er voor teamleiders die het verzuim willen terugdringen vanuit het contact met zowel de teamleden als de organisatie

Klantgerichtheid

Het is van belang dat iedere medewerker zijn en verantwoordelijkheid kent binnen klantgerichtheid. De training Klantgerichtheid heeft een hoog rendement.

Naar alle programma's

Wat onze klanten ervaren

Als nieuw startende OR is een OR-training van groot belang ten aanzien van het verbinden en sterk maken van een groot team. Bastiaan had de goede aanpak.

“Ik vond de training Omgaan met de media leerzaam. Ik ben me meer bewust geworden van hoe ik wil overkomen in de media. Veel geoefend, fijne trainers.”

Voor de medewerker van de gemeente Westervoort verzorgde Trainingproducties 3 interactieve trainingen rond het thema persoonlijke effectiviteit.

crisiscommunicatie Hubertustunnel

In de training Communiceren bij incidenten en calamiteiten werd geoefend met herkenbare situaties. Uitgangspunt was: hoe reageren we op ontstane situaties?

Naar alle klantcases

Copyright 2016 PAK organisatieontwikkeling  |  All Rights Reserved  |  Sitemap