PAK organisatieontwikkeling  |  030 – 227 04 32  |  info@p-a-k.nl

Pagina niet gevonden - 404

Risicomanagement heeft zowel een organisatiecomponent als een menselijk component. Samen vormen ze de risicocultuur. Om tot een goed resultaat te komen…

Ook zo moe van brandjes blussen? Bereik meer met minder moeite door oplossingsgericht leidinggeven. Stop ten eerste met andermans problemen oplossen.

Non-verbale communicatie is de taal van je lichaam. Die liegt nooit. Non-verbale communicatie weegt zwaarder dan verbale communicatie.

Na een reorganisatie wordt met een teamopstelling duidelijk wat de gevolgen zijn van veranderingen. De teamopstelling geeft informatie over vervolgstappen.

Naar de blog

Ervaar onze programma's

Plannen-en-organiseren1

Cursus Plannen en organiseren waarin de competentie plannen en organiseren wordt getraind aan de hand van de nieuwste inzichten over het menselijk brein.

Organisatieopstellingen ondernemers

Je kunt als ondernemer nadenken wat je wilt, maar het is uw intuïtie en het vertrouwen daarop dat de doorslag en richting geeft voor het behalen van resultaten en succes.

Communiceren

Effectief communiceren is voor een manager een erg belangrijke vaardigheid. Als manager ben je continu in contact met anderen.

Inlevingsvermogen

Een Trainingproducties Managementtraining in de competentie inlevingsvermogen. Een manager met inlevingsvermogen begrijpt zijn medewerkers.

Naar alle programma's

Wat onze klanten ervaren

De training Feedback geven geeft uw organisatie kracht en openheid. Een open communicatie waarin feedback geven en ontvangen uw organisatie versterkt.

300 Pedagogische medewerkers en 65 Locatiemanagers kregen, met inzet van onze trainers en trainingsacteur een training in feedback geven en krijgen

crisiscommunicatie Hubertustunnel

In de training Communiceren bij incidenten en calamiteiten werd geoefend met herkenbare situaties. Uitgangspunt was: hoe reageren we op ontstane situaties?

feedbackregels

“Ons gehele personeelsbestand volgde deze training Feedbackregels: er werd veel geoefend, met maximale aandacht voor de praktijk, wat erg goed aansloot.”

Naar alle klantcases

Copyright 2016 PAK organisatieontwikkeling  |  All Rights Reserved  |  Sitemap