Op zoek naar klantgerichte overheid?

klantgerichte overheid
Service design draagt bij aan een klantgerichte overheid flowresulting.
13 september 2015, Marc Westeneng. Service design draagt bij aan een klantgerichte overheid. Geen bedrijf met meer klanten dan de overheid. Want iedere burger en ieder bedrijf is klant. Toch staat uitgerekend de overheid niet altijd bekend om haar klantgerichtheid.
Hoe klantgericht is de overheid?
Het is een bekend probleem bij de overheid: klanten ervaren overheidinstanties als niet klantgericht en ze zijn niet tevreden over de dienstverlening. Veel klachten gaan over lange wachttijden, slechte bereikbaarheid en weinig behulpzaamheid. Klanten willen juist dat medewerkers met hen meedenken en verwachten een deskundig advies.
CDV Klantgerichte overheid.
Meer dan ooit willen zij niet enkel als burger of inwoner gezien worden. Een betrokken overheid moet ingaan op problemen van mensen en iedereen op een eerlijke, gelijkwaardige manier behandelen. Ze moet een klantgerichte, kwalitatief hoogstaande en transparante dienstverlening aanbieden.
Zin en onzin van klantgerichtheid in publieke organisaties ManagementSite.
De echte verschillen tussen bedrijfsleven en de overheid zijn te vinden in de mate van organisatie. In het bedrijfsleven is ruimte voor improvisatie, de overheid wil alles beheersen en maakt dus overal regels voor en juist daarin ligt het verstarrende.
Klantgerichte organisaties vruchtbare bodem voor klantreizen.
Overheid 19 september 2018, om 1534: uur Klantgerichte organisaties vruchtbare bodem voor klantreizen. Ervaringen bij gemeenten. Hè nee, niet weer iets nieuws! Laten we er eerst maar voor zorgen dat de basis op orde is! Maar dat doen we toch al?
Klantgerichte Overheid op voorhand succesvol Circle Software.
Op 3 oktober organiseert Heliview het congres Klantgerichte Overheid, één serviceportaal voor burgers en bedrijven, in het WTC te Rotterdam. Het programma bestaat uit legio parallelsessies en workshops. Maar liefst twee klanten van Circle Software verzorgen hierbij sessies over de klantgerichte overheid.
bol.com De Klantgerichte Overheid 9789013043921 J.-P. Thomassen Boeken.
Uit 41 cases van evenzovele overheidsorganisaties die in De klantgerichte overheid zijn beschreven, blijkt dat er de afgelopen jaren veel is gedaan om de klantgerichtheid te verbeteren. Maar nog altijd is er op dit terrein veel te winnen, zowel voor organisaties die al een eind op dit traject zijn gevorderd als voor hen die nog aan het begin staan.
Customerdelight.nu.
De gids is bruikbaar voor organisaties in de profit én in de non-profitsector. De klantgerichte overheid, werken aan en voor tevreden burgers en organisaties 2007. Samenvatting: klanttevredenheid staat hoog op de prioriteitenlijst van menige organisatie. En al heeft de profitsector wellicht een lichte voorsprong als het gaat om klantgericht werken, meer en meer timmeren ook overheidsorganisaties aan deze weg.
iBestuur: Klant centraal stellen? Dat is nog best lastig.
Als je de klant centraal stelt, moet je het probleem van de klant centraal stellen. The United States Digital Service in de Verenigde Staten en The Government Digital Service in Engeland zijn bureaus van de overheid die klantgerichte werkprocessen binnen hun overheid aanpakken en oplossen.
Klantgerichtheid Fedweb.
Elke dag opnieuw maken de maatschappij, ondernemingen, instellingen en burgers op vrijwillige basis of verplicht gebruik van een dienst of product van de federale overheid. Zij hebben recht op correcte en klantgerichte dienstverlening. Zij vormen de bestaansreden van je organisatie en zijn de eindgebruikers van de dienstverlening van jou en je collegas.
Toepassingen overheid CRM software voor klantgerichte overheden.
Toepassingen van CRM in de Overheid. Het gebruik van CRM binnen de overheid maakt momenteel een enorme groei door. Steeds meer wordt het belang gezien van het vastleggen en delen van klantinformatie. Professionaliteit en sturing zijn daarbij de drijfveren. Uiteraard allemaal binnen de mogelijkheden die de wet ons biedt.
Overheid en non-profit Smart Connections.
Smart Connections heeft ervaring met verschillende typen organisaties binnen overheid en non-profit. Met onze ervaring en expertise helpen we in de transformatie naar een meer klantgerichte organisatie. Dat kan organisatiebreed zijn of kleinschalig voor een specifieke customer journey. Een 360 klantprofiel.

Contacteer ons

-- leiderschapsstijlen goleman
-- covey leiderschapsstijlen
-- organisatieontwikkeling
-- opleiding organisatieontwikkeling
-- klantgerichte organisatie
-- klantgerichte instelling
-- klantgerichte benadering
-- klantgerichte houding
-- klantgerichte websites
-- klantgerichte overheid
-- de klantgerichte overheid thomassen