Meer resultaten voor de klantgerichte overheid thomassen

de klantgerichte overheid thomassen
De klantgerichte overheid: werken aan en voor tevreden burgers en organisaties Livre, 2007 WorldCat.org.
schemacreator: a hrefhttp//viaf.org/viaf/295790350: propertyschemacreator: resourcehttp//viaf.org/viaf/295790350http//viaf.org/viaf/295790350: Jean-Pierre R. Thomassen schemadatePublished: 2007" schemaexampleOfWork: a hrefhttp//worldcat.org/entity/work/id/103959807: propertyschemaexampleOfWork: schemainLanguage: nl" schemaname: De klantgerichte overheid: werken aan en voor tevreden burgers en organisaties @" nl; schemanumberOfPages: 214" schemaproductID: 150372701" schemapublication: a propertyschemapublication: schemapublisher: a propertyschemapublisher: Kluwer schemaworkExample: a hrefhttp//worldcat.org/isbn/9789013043921: propertyschemaworkExample: wdrsdescribedby: a hrefhttp//www.worldcat.org/title/-/oclc/150372701: propertywdrsdescribedby.:
Klanttevredenheid volgens het INK-managementmodel.
In het boek De klantgerichte overheid van Drs. Jean-Pierre Thomassen wordt de rol van klanttevredenheid binnen het INK-model als volgt uitgelegd: Om" de waardering door klanten te vergroten dient de organisatie aan klantgerichtheid te werken. Informatie uit klantenonderzoek vormt input voor het richten, het beleid en de strategie van de organisatie.
Customerdelight.nu.
Sommigen denken dat een twee of driedaagse training Klantgerichtheid volstaat. Thomassen wil dergelijke misverstanden de wereld uithelpen. Daarnaast geeft hij aan waar en hoe de onderneming haar prestaties ten opzichte van de klant meetbaar kan verbeteren. Buitengewone service en tevredenheidsgaranties 1996. Op een echt klantgerichte wijze goede producten en diensten leveren wordt de uitdaging voor organisaties in de jaren die voor ons liggen.
De klantgerichte overheid PDF.
Download De" klantgerichte overheid." Thijmen de Croon. 3 jaren geleden. 1 De klantgerichte overheid. 2 Voor meer informatie over onze uitgaven op het gebied van kwaliteit zie de website. 3 Jean-Pierre Thomassen De klantgerichte overheid Werken aan en voor tevreden burgers en organisaties Kluwer.
Jean-Pierre Thomassen Managementboek.nl.
Een must voor elke onderneming die zich verder wil ontwikkelen naar een klantgerichte succesvolle organisatie. Tot slot nog even naar Jean-Pierre zelf. Als ik door het boek blader zie ik op pagina 135 een foto van hem en zijn staat van dienst. Het valt me meteen op dat hij bedrijfseconoom is. Ik moet mijn vooroordelen over bedrijfseconomen drastisch bijstellen, merk ik! Alle recensies door Ingrid Snijders. 31 oktober 2012 Nico Melkert over De Customer Delight Strategie. Wie van mening is dat gunnen een belangrijk onderdeel is bij het afsluiten van een koopovereenkomst en daar het fijne van wil weten, wordt met De Customer Delight Strategie op zijn of haar wenken bediend. De moraal van het verhaal: zorg vooral dat je enthousiaste klanten krijgt. Ofwel: streef naar Customer Delight en richt je op klanten voor het leven die als echte ambassadeurs en promoters fungeren. In zijn boek rekent Jean-Pierre Thomassen af met de zesjescultuur en met doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
De Customer Delight strategie over excelleren in klantgerichtheid.
Desondanks slaagt Thomassen er in de lezer te enthousiasmeren, niet alleen voor de filosofie, maar ook voor Customer Delight als strategie. Het gewone ongewoon goed doen. Service design draagt bij aan een klantgerichte overheid. Wat vraagt het om een klantgerichte organisatie te leiden?
De klantgerichte overheid.
meer van de bieb. Zoeken in de catalogus Zoeken binnen de site. Jean-Pierre Thomassen De klantgerichte overheid. werken aan en voor tevreden burgers en organisaties. kwaliteitsmanagement, overheidsorganisatie, marketing, Dienstverlening, Bedrijfswetenschappen, Overheidsinstellingen, Klantgerichtheid, Burger en overheid, Kwaliteitszorg Taal. Kluwer, Deventer Verschenen.
De klantgerichte overheid Seminar over sturen op klanttevredenheid en kwaliteit van dienstverlening.
Interactieve opening van de Dag van de Klantgerichte Overheid 2018. 6e verdieping plenaire zaal. Kees Groeneveld 1045: 1115.: 6e verdieping plenaire zaal. De toegevoegde waarde, kansen en valkuilen van kwaliteitshandvesten in het publieke domein. Jean-Pierre Thomassen is recent gepromoveerd aan de Universiteit van Groningen waarbij hij onderzoek heeft gedaan naar kwaliteitshandvesten binnen het publieke domein.
Libris De klantgerichte overheid, THOMASSEN, Jean-Pierre.
De vele voorbeelden in het boek van het omgaan met burgers geven een goed beeld van hoe deze instanties werken en wat zij kunnen doen om hun klantgerichtheid te verbeteren. De klantgerichte overheid is geschreven door drs. Jean-Pierre Thomassen, vennoot TNO MC Customer Management en managing consultant TNO Management Consultants.
Klachtenbehandeling en klachtenmanagement: voorbeelden, tips en tricks.
Wat zijn de elementen van een effectief klachten management model? Over al deze onderwerpen vindt u op deze pagina inzichten, ervaringen, tips en trends. Ook een praktisch model voor een integrale aanpak. Een aanpak bovendien die krachtig bijdraagt aan een klantgerichte cultuur.
De Dag van de Klantgerichte Overheid 2018 was een succes KCM.
Jean Pierre Thomassen auteur van onder andere het boek De klantgerichte overheid en een lezing van zijn kant was snel geregeld. Een inspirerend verhaal over de toegevoegde waarde van een doordacht kwaliteitshandvest. Een houvast voor zowel commerciƫle als non-profit organisaties om meetbare kwaliteit te leveren en verwachtingen van klanten te managen.
Catalogus.
management; gezondheidszorg 55. Verbeek, Gabriƫlle 21. Wiele, Ton van der 14. Mulder, Filips A. Dorr, Daan 10. Thomassen, Jean-Pierre 10. Oudenampsen, Dick 9. Williams, Bruce 8. Wentink, Ton 8. Cannegieter, Jan Jaap 8. Bekker, Jacques de 8. van der 8.

Contacteer ons

-- leiderschapsstijlen goleman
-- covey leiderschapsstijlen
-- organisatieontwikkeling
-- opleiding organisatieontwikkeling
-- klantgerichte organisatie
-- klantgerichte instelling
-- klantgerichte benadering
-- klantgerichte houding
-- klantgerichte websites
-- klantgerichte overheid
-- de klantgerichte overheid thomassen